• Login
  • Προφίλ
  • Συνδρομές
  • Διαφήμιση
    • Περιοδικό
    • News Letter
    • Site
  • Επικοινωνία
    • Τομέας Σύνταξης
    • Τομέας Διαφήμισης
    • Τομέας Συνδρομών
facebook
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ
    • SATELLITE
    • TERRESTRIAL
    • MEDIA PLAYERS
    • NETWORKING
    • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ
  • REVIEWS
    • ΔΕΚΤΕΣ
    • ΚΑΤΟΠΤΡΑ
    • ΕΠΙΓΕΙΕΣ ΚΕΡΑΙΕΣ
    • HEADENDS
    • ANDROID
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΡΘΡΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • HOW TO
    • ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
  • ONLINE TEYXH

Η πειρατεία βασικός «ανταγωνιστής» της συνδρομητικής τηλεόρασης

Posted On 25 Σεπ 2018
By : Τέτη Ηγουμενίδη
Tag: COSMOTE, torrents, Vodafone, Wind, συνδρομητική τηλεόραση

Βασικός «ανταγωνιστής» της συνδρομητικής τηλεόρασης αναδεικνύεται η πειρατεία. Σύμφωνα με τα σημαντικότερα στοιχεία της έρευνας που παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα η Vodafone, κατά το λανσάρισμα της νέας τηλεοπτικής της πλατφόρμας, το πειρατικό αποτελεί την τρίτη πηγή περιεχομένου για τον μέσο καταναλωτή και έχει σημαντική διείσδυση στις νεότερες ηλικίες.

Αναλυτικότερα, η έρευνα της TruthBerries για λογαριασμό της Vodafone στο σύνολο του δείγματος έδειξε ότι κατά μέσο όρο σε όλες τις ηλικίες τοYoutube έρχεται πρώτο στην προτίμηση των καταναλωτών για παρακολούθηση περιεχομένου με 82%, τα ελεύθερα τηλεοπτικά κανάλια ακολουθούν με 77%, τρίτο έρχεται το Live παράνομο streaming 39%, τέταρτο τα torrents (κατέβασμα σειρών και ταινιών) 34%, τα Web TV των ελληνικών καναλιών 34% και η κλασική συνδρομητική τηλεόραση με 33%.

Είναι δεδομένο ότι οι online πηγές βρίσκονται σε κορυφαία θέση στην παρακολούθηση περιεχομένου. Στις ηλικιακές ομάδες 18-24 και 25-34 οι online πηγές αποτελούν τη βασική πηγή παρακολούθησης περιεχομένου σε ποσοστό 90% και 86% αντίστοιχα. Το ίδιο κοινό καταλαμβάνει τις πρώτες θέσεις στην παρακολούθηση της Web TV των ελληνικών καναλιών με 41% και 37% αντίστοιχα, αλλά και σε παράνομες μορφές παρακολούθησης, όπως το live streaming (48% και 43%) και τα torrents (45% και 36%).

Αντίθετα, τα ελεύθερα ελληνικά κανάλια είναι η βασική πηγή περιεχομένου στις ηλικιακές ομάδες 35-44 και 45-54 με 80% και 78% αντίστοιχα. Το ίδιο κοινό έχει ικανή παρουσία και στη συνδρομητική τηλεόραση με 37% και 39% αντίστοιχα.

Η εν λόγω έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές θεωρούν ότι η συνδρομητική τηλεόραση γίνεται ένα συμβατικό μέσο παρακολούθησης περιεχομένου, έχοντας χάσει την αίγλη που κάποτε είχε.

Σύμφωνα με τα υπόλοιπα στοιχεία η παρακολούθηση περιεχομένου ανά συσκευή γίνεται μέσω, Smartphone 70%, Laptop 61%, Desktop 41%, συμβατικής TV 44%, Smart TV 33%, Games console 6% και Pay TV 25%. Ο μέσος αριθμός συσκευών περιεχομένου κατ’ άτομο φτάνει τις 3,4.

Ακόμη, οι δημοφιλέστερες κατηγορίες περιεχομένου είναι οι ταινίες 85%, ξενόγλωσσες σειρές 67%, ελληνικές σειρές 53%, κωμικά βίντεο 50%, ειδήσεις 49%, reality και talent show 43%, αθλητικά 43%, ντοκιμαντέρ 43%, show και social videos 39%, DIY (μαγειρική, παιχνίδια κτλ.) 28%, παιδικά 25% και lifestyle 23%.

Τα αποτελέσματα της παραπάνω έρευνας δείχνουν ότι οι Έλληνες ακολουθούν τη διεθνή τάση στην κατανάλωση περιεχομένου. Βάσει της τελευταίας σχετικής μελέτης της Ericsson η on demand κατανάλωση περιεχομένου έχει ξεπεράσει την γραμμική τηλεθέαση στις νεότερες ηλικίες (16-24), υπολείπεται με μικρή διαφορά από την αμέσως επόμενη ηλικιακή ομάδα (25-34) με 45%-55% και υποχωρεί σημαντικά στις μεγαλύτερες ηλικίες. Σύμφωνα με την Ericsson, έως το 2020 επτά στους δέκα καταναλωτές θα προτιμούν το On Demand περιεχόμενο.

  • google-share
Previous Story

Intracom Telecom & Comatec: εγκατάσταση λύσης IPTV στη Σαουδική Αραβία

Next Story

LEXIS: τέσσερις νέες 4Κ κάμερες ναυαρχίδες από τη VivoTek

Σχετικά Άρθρα

off

Ο Pablo έρχεται στην Ελλάδα με τη φωνή του Νικόλα και την υπογραφή του Vodafone TV

Posted On 11 Ιούν 2019
off

Cosmote TV & Cyta: το Cosmote History HD στην Κύπρο μέσω της Cytavision

Posted On 11 Απρ 2019
off

Ρευστότητα 180 εκατ. ευρώ για τον ΑΝΤ1 από των πώληση των επιχειρήσεων σε Σερβία – Μαυροβούνιο

Posted On 11 Δεκ 2018

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ

Περιεχόμενα τεύχους

Πρόσφατα Άρθρα

Ο Pablo έρχεται στην Ελλάδα με τη φωνή του Νικόλα και την υπογραφή του Vodafone TV

Posted On 11 Ιούν 2019

ΑΝΤ1 και Blackstone σε νέο κύκλο διαπραγμάτευσης με τις τράπεζες για τη Forthnet

Posted On 11 Ιούν 2019

Συμφωνία ΕΛΔΟ με Airbus Defence & Space

Posted On 17 Μάι 2019

Προς υλοποίηση το έργο Video Assistant Referee

Posted On 16 Μάι 2019

Προσπάθεια για επίλυση των προβλημάτων στους ραδιοφωνικούς σταθμούς

Posted On 16 Μάι 2019

Στοιχεία Επικοινωνίας

Smart Press
Mάγερ 11
104 38 Αθήνα
τηλ: 210-5225479
fax: 210-5241900
e-mail: smart@smartpress.gr

Πρόσφατα άρθρα

  • Ο Pablo έρχεται στην Ελλάδα με τη φωνή του Νικόλα και την υπογραφή του Vodafone TV
  • ΑΝΤ1 και Blackstone σε νέο κύκλο διαπραγμάτευσης με τις τράπεζες για τη Forthnet
  • Συμφωνία ΕΛΔΟ με Airbus Defence & Space
  • Προς υλοποίηση το έργο Video Assistant Referee
  • Προσπάθεια για επίλυση των προβλημάτων στους ραδιοφωνικούς σταθμούς

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό

    • Ιούνιος 2019
    • Μάιος 2019
    • Απρίλιος 2019
    • Μάρτιος 2019
    • Φεβρουάριος 2019
    • Ιανουάριος 2019
    • Δεκέμβριος 2018
    • Νοέμβριος 2018
    • Οκτώβριος 2018
    • Σεπτέμβριος 2018
    • Αύγουστος 2018
    • Ιούλιος 2018
    • Ιούνιος 2018
    • Μάιος 2018
    • Απρίλιος 2018
    • Μάρτιος 2018
    • Φεβρουάριος 2018
    • Ιανουάριος 2018
    • Δεκέμβριος 2017
    • Νοέμβριος 2017
    • Οκτώβριος 2017
    • Σεπτέμβριος 2017
    • Αύγουστος 2017
    • Ιούλιος 2017
    • Ιούνιος 2017
    • Μάιος 2017
    • Απρίλιος 2017
    • Μάρτιος 2017
    • Φεβρουάριος 2017
    • Ιανουάριος 2017
    • Δεκέμβριος 2016
    • Νοέμβριος 2016
    • Οκτώβριος 2016
    • Αύγουστος 2016
    • Ιούλιος 2016
    • Ιούνιος 2016
    • Μάιος 2016
    • Απρίλιος 2016
    • Μάρτιος 2016
    • Φεβρουάριος 2016
    • Ιανουάριος 2016
    • Δεκέμβριος 2015
    • Νοέμβριος 2015
    • Οκτώβριος 2015
    • Αύγουστος 2015
    • Ιούλιος 2015
    • Ιούνιος 2015
    • Μάιος 2015
    • Απρίλιος 2015
    • Μάρτιος 2015
    • Φεβρουάριος 2015
    • Ιανουάριος 2015
    • Δεκέμβριος 2014
    • Νοέμβριος 2014
    • Οκτώβριος 2014

    Kατηγορίες

    • ANDROID
    • featured
    • HEADENDS
    • HOW TO
    • MEDIA PLAYERS
    • NETWORKING
    • REVIEWS
    • SATELLITE
    • SECURITY
    • TERRESTRIAL
    • top-slider
    • ΑΡΘΡΑ
    • ΔΕΚΤΕΣ
    • ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΕΙΚΟΝΑ-ΗΧΟΣ
    • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ
    • ΕΠΙΓΕΙΕΣ ΚΕΡΑΙΕΣ
    • ΕΡΕΥΝΕΣ ΑΓΟΡΑΣ
    • ΠΕΔΙΟΜΕΤΡΑ
    • ΠΡΟΙΟΝΤΑ
    • ΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΣΕΙΡΕΣ – ΤΑΙΝΙΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • Χωρίς κατηγορία

    Μεταστοιχεία

    • Σύνδεση
    • Ροή καταχωρίσεων
    • Ροή σχολίων
    • WordPress.org

    Δείτε Επίσης

    • Myphone
    • Digital Life
    • Games Life
    • Thats Life
    • DronesMania
    • The Dots
    • Cool Home

    ΣΥΝΕΔΡΙΑ

    • Hotel Tech
    • Security Project
    • InfoCom Security
    • Mobile Connected World
    • E-business And Social Media
    • InfoCom World
    • InfoCom Cyprus